Witamy na stronie, na której w prosty sbosób zapiszesz się na zajęcia w terenie.

Wybór lokalizacji *

Park Jordana
Park Bednarskiego
Park Zaczarowanej Dorożki
Zalew Nowohucki

Lans Na Balans - Daria Loferska - 18.00 - 2018-06-18
to system ćwiczeń, uznany na całym świecie, który ukierunkowany jest na rozciąganie i wzmacnianie całego ciała w celu zwiększenia elastyczności i siły, uwolnienia się od stresu i poprawy postawy. Regularnie uprawiany pozwala również na osiągnięcie długotrwałego efektu silnej i smukłej sylwetki.
Power Trening - You Can - 19.30 - 2018-06-19
Zajęcia o średniej intensywności, kierowane do osób o różnym poziomie zaawansowania i wieku. Razem spalimy tysiące kalorii, ujędrnimy ciało i poprawimy kondycję – jednocześnie świetnie się bawiąc! Zabierz ze sobą osobę towarzyszącą i dołączcie z nami do walki o lepszą wersję siebie!
Trening biegowy - All For Body - 19.00 - 2018-06-20
Zajęcia dla osób, które lubią się poruszać i trochę pomęczyć. Zdrowy tryb życia, przygotowanie do startu w zawodach biegowych, poprawa kondycji oraz zwiększenie wytrzymałości. Jeśli te czynniki są ważne dla Ciebie to są właśnie zajęcia dla CIEBIE!
Boot Camp Madness - A&J Fitness - 19.00 - 2018-06-19
Ćwiczenia w formacie 20-10. Oznacza to, że wykonajmy ćwiczenia przez 20 sekund i odpoczywamy 10 sekund między ćwiczeniami. Jest to doskonały format ćwiczeń na utratę tłuszczu oraz na zwiększenie wytrzymałości.
Spal dużo kcal - Synergia - 19.00 - 2018-06-20
Wakacyjny sposób na wzmocnienie i wyrzeźbienie sylwetki! Dołącz do nas, żeby zrobić fajny trening, poznać ciekawych ludzi i świetnie spędzić czas. Będziemy uczyć poprawnego i zdrowego ruchu. W Synergii wierzymy, że ruch leczy i właśnie to chcemy Wam pokazać! Jesteśmy grupą pasjonatów, uśmiechniętych i pozytywnie zakręconych specjalistów od ruchu. Z nami popracujesz nad kondycją oraz właściwym ruchem i w konsekwencji nad sprawniejszym ciałem. A przy tym będziemy się świetnie razem bawić!
Tabata - Active Niuton - 18.30 - 2018-06-18
Jest to czterominutowy trening, podzielony na 8 serii po 20 sekund pracy i 10 sekund odpoczynku. Taką serie powtarza się 3-4 razy. Cały trening zaczyna się od 10 min rozgrzewki, a kończy 10 min stretchingiem Dzięki temu "podkręcamy" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Tajemnica treningu tkwi w procesie zwanym „afterburn”. Po takim wysiłku spalasz jeszcze dodatkowe kalorie nawet do 48 godz. po zakończeniu sesji. Na zajęcia prosimy zabrać ze sobą matę do ćwiczeń
W zdrowym ciele zdrowy duch - All for body - 17.30 - 2018-06-19
Zajęcia z trenerem dla każdego: rodziców z dziećmi, seniorów, osób prowadzących siedzący tryb życia, a także dla tych aktywnych! Szerzenie zdrowego trybu życia przez dobrą zabawę w miłej atmosferze!
Trening biegowy - All For Body - 19.00 - 2018-06-18
Zajęcia dla osób, które lubią się poruszać i trochę pomęczyć. Zdrowy tryb życia, przygotowanie do startu w zawodach biegowych, poprawa kondycji oraz zwiększenie wytrzymałości. Jeśli te czynniki są ważne dla Ciebie to są właśnie zajęcia dla CIEBIE!
Zdrowy kręgosłup - Active Niuton - 10.00 - 2018-06-19
To ćwiczenia dla każdego bez względu na wiek i poziom aktywności fizycznej. Siedzący tryb życia, brak ruchu powodują ,że mięśnie tracą elastyczność i nie utrzymują kręgosłupa w prawidłowej pozycji. Program ćwiczeń opracowany jest tak aby wzmocnić mięśnie posturalne, poprawić ruchomość i stabilizację kręgosłupa oraz nauczyć prawidłowej postawy ciała. Odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmocnią mięśnie pośladków , brzucha i pleców. Zajęcia te mają charakter profilaktyczny jak i terapeutyczny.
Nordic Walking - Kajakujemy.pl - 10.00 - 2018-06-20
Nordic Walking to sposób chodzenia z kijami. Jest aktywnością dla wszystkich grup wiekowych – od dzieci po seniorów! Każdy może uprawiać Nordic Walking. A korzyści takiego marszu jest sporo: • zwiększa ruchomość stawów i kręgosłupa oraz odciąża je, eliminując bóle; • wzmacnia wszystkie mięśnie ciała; • zwiększa wydolność tlenową - rzadziej się męczymy, mamy więcej sił; • poprawia krążenie i dodaje energii; • pomaga schudnąć (jest o 30 - 40% bardziej intensywny niż zwykły marsz!). Trenerzy będą mieć ograniczoną liczbę kijków, które będzie można wypożyczyć na czas treningu.

Dane kontaktowe
Imię *
E-mail *
Telefon *
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu organizacji zajęć.



wyślij