W zdrowym ciele zdrowy duch. Wszyscy wiemy, że kontakt z naturą jest ważny, szczególnie w obecnej sytuacji, a ćwiczenia w ZIELENI łączą dwa aspekty – kontakt z naturą i poprawę kondycji, nie tylko fizycznej, ale również psychicznej. Wracają do naszej oferty zajęcia dla MAM, nie zabraknie pilatesu oraz treningów dla bardziej zaawansowanych.

Startujemy z Ćwicz w ZIELENI 😊 Krakowscy trenerzy z klubów „YOU CAN”, „ACTIVE NIUTON” oraz „HARDER” poprowadzą Ćwiczenia w pięciu krakowskich parkach:

- Park Lotników

- Park Jordana

- Zalew Nowohucki

- Park Krowoderski

- Park Wyspiańskiego


Zaczynamy od 6 lipca i ćwiczymy do początku września. A oto harmonogram naszych treningów w ZIELENI:


Park Jordana


Wtorek 10.00

Aktywna MAMA z You Can

Aktywna mama to zajęcia dla mam, które chcą wrócić do formy po porodzie, a jednocześnie nie mają z kim zostawić dziecka. Skupimy się na rzeczach w tym okresie najistotniejszych, takich jak aktywacja brzucha i mięśni dna miednicy, które po ciąży wymagają szczególnej uwagi. Wykonując ćwiczenia z obciążeniem własnego ciała, używając gum oporowych, bądź po prostu podnosząc swojego szkraba – wzmocnimy mięśnie nóg, pośladków, pleców i ramion (które są nam niezbędne w codziennej pielęgnacji naszych pociech!).  

 

Środa 18.00


Power Trening z You Can

Power Trening to zajęcia o średniej intensywności, kierowane do osób o różnym poziomie zaawansowania i wieku. Razem spalimy tysiące kalorii, ujędrnimy ciało i poprawimy kondycję – jednocześnie świetnie się bawiąc! Zabierz ze sobą osobę towarzyszącą i dołączcie z nami do walki o lepszą wersję siebie!

 

Park Lotników


Wtorek 18.30

Trening Całego Ciała z Active Niuton

Trening całego ciała to zajęcia , które pozwolą wysmuklić sylwetkę , zrzucić zbędne kilogramy i popracować nad kondycją. 

Ćwiczenia będą odbywać się na stojąco bez konieczności przynoszenia maty.

 

Zalew Nowohucki


Poniedziałek 18.30

Pilates z Active Niuton

Pilates to metoda ćwiczeń , w której wykorzystujemy ciężar własnego ciała. Trening wzmacnia wszystkie grupy mięśniowe, ale przede wszystkim skupia się na mięśniach głębokich. Dzięki regularnym ćwiczeniom możemy znacząco poprawić wygląd sylwetki, kondycję, ujędrnić skórę a nawet pozbyć się problemów z bolącym kręgosłupem.



Park Krowoderski



Środa 18.00

Summer BootCamp by Harder

Trening funkcjonalny na świeżym powietrzu w grupie, to nie tylko dobra zabawa i świetny sposób na poprawianie sprawności fizycznej, ale także budowanie odporności organizmu dlatego już od poniedziałku przez całe wakacje zapraszamy na bezpłatne zajęcia. Treningi prowadzą trenerzy  butikowego studia fitness HARDER przy ul. Rusznikarskiej 14a, specjalizującego się w prowadzeniu treningów personalnych w małych grupach w formule HIIT.  

 

Każdy niezależnie od przygotowania fizycznego może wziąć udział w zajęciach, ponieważ trening bazuje na ruchach anatomicznych, które wykonujemy w codziennym  życiu. Czas trwania sesji to ok. 55 minut a dając z siebie wszystko spalisz w granicach 700-1000 kcal! Nawet jeśli wykonasz pracę na 75%  300-500 kcal nie będzie problemem! Przychodząc na każdą sesję masz pewność, że nie będzie nudno bo sesje treningowe bazują na około 5 tys. ćwiczeń.

 

Czwartek 10.00

Aktywna MAMA z You Can

Aktywna mama to zajęcia dla mam, które chcą wrócić do formy po porodzie, a jednocześnie nie mają z kim zostawić dziecka. Skupimy się na rzeczach w tym okresie najistotniejszych, takich jak aktywacja brzucha i mięśni dna miednicy, które po ciąży wymagają szczególnej uwagi. Wykonując ćwiczenia z obciążeniem własnego ciała, używając gum oporowych, bądź po prostu podnosząc swojego szkraba – wzmocnimy mięśnie nóg, pośladków, pleców i ramion (które są nam niezbędne w codziennej pielęgnacji naszych pociech!).  

 

Park Wyspiańskiego


Poniedziałek 18.00


Summer BootCamp by Harder

Trening funkcjonalny na świeżym powietrzu w grupie, to nie tylko dobra zabawa i świetny sposób na poprawianie sprawności fizycznej, ale także budowanie odporności organizmu dlatego już od poniedziałku przez całe wakacje zapraszamy na bezpłatne zajęcia. Treningi prowadzą trenerzy  butikowego studia fitness HARDER przy ul. Rusznikarskiej 14a, specjalizującego się w prowadzeniu treningów personalnych w małych grupach w formule HIIT.

Każdy niezależnie od przygotowania fizycznego może wziąć udział w zajęciach, ponieważ trening bazuje na ruchach anatomicznych, które wykonujemy w codziennym  życiu. Czas trwania sesji to ok. 55 minut a dając z siebie wszystko spalisz w granicach 700-1000 kcal! Nawet jeśli wykonasz pracę na 75%  300-500 kcal nie będzie problemem! Przychodząc na każdą sesję masz pewność, że nie będzie nudno bo sesje treningowe bazują na około 5 tys. ćwiczeń.

 

Nie czekaj tylko Ćwicz w ZIELENI 😊