Witamy na stronie, na której w prosty sbosób zapiszesz się na zajęcia w terenie.

Wybór lokalizacji *

Park Jordana
Park Decjusza
Park Bednarskiego
Park Kościuszki

Pilates - poniedziałek 17.00 - 2017-06-26
Pilates ukierunkowany jest na rozciąganie i wzmacnianie całego ciała w celu zwiększenia elastyczności i siły, uwolnienia się od stresu i poprawy postawy. Wydłuża mięśnie, uelastycznia ścięgna i wiązadła, przez co zmniejsza ryzyko urazów czy kontuzji. Spotykamy się naprzeciwko Kawiarni Jordanówka. Wejście do parku od strony al.3-go maja.
GTX - Wtorek 18.00 - 2017-06-27
Kształtowanie cech motorycznych czyli siły, mocy, szybkości i wytrzymałości, a także pracy nad elementami sensomotorycznymi, balansem, koordynacją. GTX otwiera przed amatorami świat profesjonalnego treningu zarezerwowanego wcześniej tylko i wyłącznie dla zawodowych sportowców. Spotykamy się w Parku w pobliżu bieżni, która znajduje się od strony al.3 maja.
Stretching z elementami pilatesu - czwartek 11.00 - 2017-06-29
Zajęcia rozciągające odpowiednie dla wszystkich. Wskazane dla osób spędzających sporą cześć dnia np. przed komputerem. Trening wysmukla sylwetkę, poprawia ogólną sprawność. Spotykamy się naprzeciwko Kawiarni Jordanówka. Wejście do parku od strony al.3-go maja.
Zajęcia dla Mam - piątek 17.00 - 2017-06-30
Zajęcia poprawiają kondycję, wyszczuplają sylwetkę. Minimalizują bóle kręgosłupa, zmniejszają napięcie mięśniowe, poprawiają jakość snu, poprawiają kondycję brzucha po ciąży, minimalizują stres. Mamy mogę przyjść z wózkami lub same. Spotykamy się naprzeciwko Kawiarni Jordanówka. Wejście do parku od strony al.3-go maja.
Pilates z elementami Jogi - Środa 11.00 - 2017-06-28
Zajęcia pilates urozmaicone elementami jogi. Pilates ukierunkowany jest na rozciąganie i wzmacnianie całego ciała w celu zwiększenia elastyczności i siły, uwolnienia się od stresu i poprawy postawy. Wydłuża mięśnie, uelastycznia ścięgna i wiązadła, przez co zmniejsza ryzyko urazów czy kontuzji. Spotykamy się koło placu zabaw.
Trening biegowy - Środa 18.00 - 2017-06-28
Idealna propozycja dla osób przygotowujących się do zawodów, jak i dla początkujących, którzy potrzebują motywacji, by zacząć się ruszać. Urozmaiceniem będą wprowadzone podczas zajęć elementy treningu GTX sprawiające, że biegacze będą w stanie jeszcze bardziej poprawić swoje osiągi. Spotykamy się za Willą Decjusza.
Zajęcia kondycyjno-wzmacniające - Wtorek 19.00 - 2017-06-27
Zalecany dla osób chcących poprawić swoją kondycję oraz formę, popracować nad sylwetką. Zajęcia przewidziane są dla osób średnio zaawansowanych. Trening zaczyna się od rozgrzewki, później bieg przeplatany ćwiczeniami wzmacniającymi. Spotykamy się koło parkingu Hotelu Qubus od strony Wisły.
Zajęcia dla Mam z wózkami - Środa 11.00 - 2017-06-28
Zajęcia ogólnousprawniające. Nie wymagane są specjalistyczne wózki. Krótka rozgrzewka, truchty, spacer, ćwiczenia wzmacniające, stabilizacyjne i rozciągające. Spotykamy się przed wejściem do Parku od strony ul. Parkowej.
Pilates z elementami Jogi - Środa 16.00 - 2017-06-28
Zajęcia pilates urozmaicone elementami jogi. Pilates ukierunkowany jest na rozciąganie i wzmacnianie całego ciała w celu zwiększenia elastyczności i siły, uwolnienia się od stresu i poprawy postawy. Wydłuża mięśnie, uelastycznia ścięgna i wiązadła, przez co zmniejsza ryzyko urazów czy kontuzji. Spotykamy się koło placu zabaw.
Spalacz tłuszczu - Piątek 17.30 - 2017-06-30
Zajęcia mają na celu kształtowanie sylwetki, redukcję tkanki tłuszczowej, poprawę wytrzymałości, zwiększenie zakresu ruchów. Opierają się na połączeniu ćwiczeń równoważnych, koordynacyjnych, złożonych, które angażują jednocześnie wiele grup mięśniowych. Spotykamy się koło placu zabaw.

Dane kontaktowe
Imię *
E-mail *
Telefon *



wyślij