Zaczynamy! Nie ma odwołania. „Zatrać się w ZIELENI” razem z nami.

Pierwsza odsłona akcji to „Ćwicz w zieleni”. Maj to najwyższy czas, żeby zadbać o formę. Pomogą Wam w tym instruktorzy z krakowskich klubów fitness, wraz z którymi zapraszamy na bezpłatne zajęcia w krakowskich parkach.

Czekamy na Was aż w czterech lokalizacjach – Park Jordana, Park Kościuszki, Park Decjusza, Park Bednarskiego. Pierwsze zajęcia ruszają już w poniedziałek 22 maja.

Na każde zajęcia możecie zapisać się poprzez formularz.

 

Zajęcia do wyboru do koloru, każdy znajdzie coś dla siebie:

PARK BEDNARSKIEGO

Wtorki 19:00 – Zajęcia kondycyjno-wzmacniające - Delfina Kościółek Health Coach/Trener Zdrowia

Zalecany dla osób chcących poprawić swoją kondycję oraz formę, popracować nad sylwetką. Zajęcia przewidziane są dla osób średnio zaawansowanych. Trening zaczyna się od rozgrzewki, później bieg przeplatany ćwiczeniami wzmacniającymi.
Spotykamy się koło parkingu Hotelu Qubus od strony Wisły.

Środy 12:00 – Zajęcia dla MAM z wózkami - Delfina Kościółek Health Coach/Trener Zdrowia

Zajęcia ogólnousprawniające. Nie wymagane są specjalistyczne wózki. Krótka rozgrzewka, truchty, spacer, ćwiczenia wzmacniające, stabilizacyjne i rozciągające.
Spotykamy się przed wejściem do Parku od strony ul. Parkowej. 


PARK JORDANA

Poniedziałki 17:00 – Pilates - Lans na balans - Daria Loferska

Pilates ukierunkowany jest na rozciąganie i wzmacnianie całego ciała w celu zwiększenia elastyczności i siły, uwolnienia się od stresu i poprawy postawy. Wydłuża mięśnie, uelastycznia ścięgna i wiązadła, przez co zmniejsza ryzyko urazów czy kontuzji.

Spotykamy się naprzeciwko Kawiarni Jordanówka. Wejście do parku od strony al.3-go maja.

Wtorki 11.00 - Karate - Krakowski Klub Karate Tradycyjnego

Tradycyjne karate shotokan uczy dyscypliny, etykiety, pomagania słabszym oraz szacunku dla starszych oraz tego, że szacunek nie przyjdzie sam. Regularne treningi zapewniają sprawność fizyczną, koordynację, pewność siebie, panowanie nad emocjami. Dają świadomość, że najważniejsza jest praca nad sobą, nawet jeśli nie zawsze się nam chce. Zajęcia w Parku Jordana poprowadzą z Państwem doświadczeni i bardzo utytułowani zawodnicy karate tradycyjnego, wielokrotni Mistrzowie Świata i Europy. Postaramy się wprowadzić Państwa w tajniki karate i zarazić pasją do tego sportu.
Lokalizacja, tył Domu Harcerza, przy fontannie dla dzieci.

Wtorki 18:00 – GTX - GTX

Kształtowanie cech motorycznych czyli siły, mocy, szybkości i wytrzymałości, a także pracy nad elementami sensomotorycznymi, balansem, koordynacją. GTX otwiera przed amatorami świat profesjonalnego treningu zarezerwowanego wcześniej tylko i wyłącznie dla zawodowych sportowców.
Spotykamy się w Parku w pobliżu bieżni, która znajduje się od strony al.3 maja. 

Czwartki 11:00 – Strechting z elemantami pilatesu - All For Body

Zajęcia rozciągające odpowiednie dla wszystkich. Wskazane dla osób spędzających sporą cześć dnia np. przed komputerem. Trening wysmukla sylwetkę, poprawia ogólną sprawność.
Spotykamy się naprzeciwko Kawiarni Jordanówka. Wejście do parku od strony al.3-go maja.

 

PARK DECJUSZA

Poniedziałek 16:30 – Pilates z elementami jogi - All For Body

Zajęcia pilates urozmaicone elementami jogi. Pilates ukierunkowany jest na rozciąganie i wzmacnianie całego ciała w celu zwiększenia elastyczności i siły, uwolnienia się od stresu i poprawy postawy. Wydłuża mięśnie, uelastycznia ścięgna i wiązadła, przez co zmniejsza ryzyko urazów czy kontuzji.
Spotykamy się koło placu zabaw.

Środy 17:00 – Trening biegowy - GTX

Idealna propozycja dla osób przygotowujących się do zawodów, jak i dla początkujących, którzy potrzebują motywacji, by zacząć się ruszać. Urozmaiceniem będą wprowadzone podczas zajęć elementy treningu GTX sprawiające, że biegacze będą w stanie jeszcze bardziej poprawić swoje osiągi.
Spotykamy się za Willą Decjusza.

 

PARK KOŚCIUSZKI

Środy 16:00 – Pilates z elementami jogi - All For Body

Zajęcia pilates urozmaicone elementami jogi. Pilates ukierunkowany jest na rozciąganie i wzmacnianie całego ciała w celu zwiększenia elastyczności i siły, uwolnienia się od stresu i poprawy postawy. Wydłuża mięśnie, uelastycznia ścięgna i wiązadła, przez co zmniejsza ryzyko urazów czy kontuzji.
Spotykamy się koło placu zabaw.